Zwroty
Odstąpienie od umowy (Zwroty)
Konsument dokonujący zakupów w sklepie internetowym Mushi ma prawo odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży bez konieczności podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego Produktu. Odstąpienie od Umowy jest możliwe tylko w przypadku, gdy Produkt nie był odpakowany i jest w stanie nienaruszonym.
W celu skorzystania z tego uprawnienia należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji pisemnie, przesyłając FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU) listownie na adres: ul. Stargardzka 2E, 54-156 Wrocław lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@mushi.pl.
Klient może skorzystać z przygotowanego wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu. Wypełniony formularz należy odesłać wraz z Produktem, który jest przedmiotem zwrotu.
Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od Konsumenta płatności, przy czym Konsument ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej Produktu. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest w takiej samej formie, jaką wybrał Konsument przy zakupie, chyba że wyraźnie wyrazi on zgodę na inną formę zwrotu. Sprzedawca nie obciąża Konsumenta żadnymi dodatkowymi opłatami związanymi ze zwrotem pieniędzy.
Sprzedawca może jednak wstrzymać zwrot należności do momentu otrzymania Produktu lub dowodu jego nadania przez Konsumenta – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Produkt należy zwrócić w terminie do 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od Umowy Sprzedaży, odpowiednio zabezpieczony, bez widocznych śladów użytkowania, nieodpakowany. Zwracany Produkt powinien być odesłany na koszt Konsumenta. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem ani przesyłek na koszt odbiorcy.
Reklamacje
Sklep Mushi zobowiązuje się dostarczać Produkty pozbawione wad. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klient ma prawo zgłosić reklamację na podstawie przepisów dotyczących rękojmi.
Reklamacja może być złożona pisemnie na adres ul. Stargardzka 2E, 54-156 Wrocław lub elektronicznie na adres e-mail: kontakt@mushi.pl, z adnotacją „Reklamacja”. Przygotowaliśmy dedykowany FORMULARZ REKLAMACJI, z którego mogą Państwo skorzystać.
W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego rekomendujemy, aby formularz zawierał:
- imię i nazwisko zgłaszającego,
- adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu,
- datę zakupu Produktu,
- rodzaj reklamowanego Produktu,
- szczegółowy opis stwierdzonej wady oraz datę jej wykrycia,
- wskazanie roszczenia reklamacyjnego,
- preferowany sposób poinformowania Klienta o rozpatrzeniu reklamacji (np. e-mail).
Do zgłoszenia reklamacji należy dołączyć wadliwy Produkt wraz z dowodem jego zakupu. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu reklamowanego Produktu podczas przesyłki, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wszelkie koszty pokrywa Sprzedawca.
Pobierz Formularz Reklamacji Pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy (Zwrotu)